hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37602
#1
2020-09-04
14:00:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

#2
2020-08-31
18:00:00

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban!
Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

#3
2020-08-10
19:00:00

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

#4
2020-08-07
18:00:00

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az új szabályok többek között összhangban vannak a tisztességes kereskedelmi gyakorlattal is.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása kismértékben emelkedett.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc hazai áruházai.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Jövőre lecserélik a háztartási nagygépek energiafogyasztását jelző eddigi matricákat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.