hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36510
#1
2020-04-30
08:30:00

Az Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

#2
2020-04-03
10:58:00

Nevezési határidő: április 3. 

#3
2020-03-26
09:00:00

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Mindezzel milyen lehetőségek vannak a márkaépítésre? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia? Minden válasz március 26-án a BOTWORLD-ön, a Kreatív és a Well közös workshopján!

#4
2020-03-13
23:59:00

Store Insider szaklap idén hetedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. Meghosszabbított nevezési határidő: március 13. 

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-21

Elhagyja a műanyag fedelet a tejfölös poharakról az ALDI.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

A Nébih kéri, hogy aki vásárolt a termékekből, inkább ne fogyassza el őket.

#7
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-21

Ember–technológia kapcsolatok a kiskereskedelemben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

A Gazdasági Versenyhivatal közzétette „Gyermekeknek szóló reklámok” elnevezésű tájékoztatóját.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-21

Az Extreme Digital és az eMAG webáruházai is díjat nyertek az Ország Boltja versenyen. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

Hódít a kashkaval, a labneh, a chilis és a levendulás grillsajt is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.