hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 344
#1
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#5
Store Insider
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

Közel 34 milliárd forint jut infrastrukturális-, eszköz- és humánerőforrás-hiány feloldására.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

A napsütötte spanyol fáktól a magyar asztalokig.

#10
Store Insider
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.