hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15583
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

A tranzakcióval a világ negyedik legnagyobb kizárólag szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportja jön létre.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Az EU a teljes élelmiszer-ellátási láncban átláthatóbbá tenné az árak alakulását.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a fenntartható agráriumért szervezett ösztöndíjpályázatát a pénzintézet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az „okos bevásárlóközpont” nemsokára szerkezetkész állapotba kerül.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Digitalizációs előadások és zalaegerszegi tesztpályabejárás a Factory Experience-n.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

A vásárlás intenzitásának növekedése jelenti a bővülés alapját.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az Ital Magyarország Kft. útmutatója a helyes borkóstoláshoz, illetve borfogyasztáshoz.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

Fiatal művészek tették próbára kreativitásukat a most induló Cheetos kihívásban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A gyermeknap kiemelt figyelmet kap májusban az Élelmiszerbanknál.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Két év alatt 43 százalékos csökkenést sikerült elérni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.