hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15561
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.

#2
Store Insider >> pályázat
2019-05-17

Még május 24-éig lehet pályázni a gazdaság egyik legrangosabb kitüntetésére.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

A KKM Japán látogatásán a magyar élelmiszerexport is szóba került.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az eljövendő évtizedben 100 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Öt évig húzódó tárgyalások után sikerült megszerezni az engedélyt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Romániában.

#8
Store Insider
2019-05-15

Forrás-szintentartás, jó keretszabályok és egyszerű feltételek kellenek az új uniós agrárpolitikában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A másfél perces spotokból álló széria 200 részes lesz.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Közel háromezer vezetőt kérdezett a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.