hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15889
#1
2019-10-17
09:00:00

A Tobacco Magazin és az ND Nonprofit Zrt. 2019 október 17-18-án harmadik alkalommal invitálja Siófokra a szakma krémjét. A kétnapos konferencián szakmai tudással, élményekkel és hasznos üzleti kapcsolatokkal egyaránt gazdagodhat.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-23

A zamárdi STRAND Fesztiválon nyitották meg az ide dinnyekampányt.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-23

Óriási károkat okoz a gabonák rossz tárolása.

#5
Store Insider
2019-08-23

Interjú Gazsi Zoltánnal, az Eisberg salátaüzem vezetőjével.

#6
Store Insider
2019-08-23

A Dolce Gusto kávék sokszínűségére épít a Spar új reklámja

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Globális felmérés készült a kényelmi termékek összetevőiről.

#8
Store Insider
2019-08-22

„A Coca-Cola kampányra adott politikai és hétköznapi reakciók lakmuszpapír pontossággal jelzik az ország mentális állapotát."

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-22

Avagy - mitől jár vissza a fogyasztó újra és újra vásárolni? Földi Miklós előadásának 2.része.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-22

RGB néven kreatív designdíjat indít a Kreatív. Ez alá kerül a Pakk csomagolásdesign verseny is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.