hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 885
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

A második negyedévben a nyers adatok szerint éves szinten 4,9 százalékkal bővült a bruttó hazai össztermék.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-13

Júniusban tovább gyorsult a mezőgazdasági termelői árak emelkedése.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Az infláció tovább mérséklődött a júniusi 3,4 és a májusi 3,9 százalékról.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Az első fél évben éves szinten 787 millió euróval csökkent az áruforgalmi exporttöbblet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

5,2 százalékos volt a bővülés.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

Az élelmiszerek külkereskedelme 916 millió euró aktívumot hozott.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-31

Májusban a bruttó és a nettó átlagkeresetek 11,2 %-al voltak magasabbak az egy évvel korábbiaknál.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

Májusban például kétszer annyiba került, mint egy éve.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Éves szinten átlagosan 3,4 százalékkal nőttek a fogyasztói árak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása az ipari átlag alatti mértékben bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.