hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 901
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

A cél „a közvéleményt befolyásoló tévhitek és előítéletek eloszlatása”.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-09

Tojás Világnap 2019: Döntsenek a tudatos tojásvásárlók az áruházláncok helyett!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

A dohányáruké pedig gyakorlatilag megugrott.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Augusztusban a csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 45,8 százalékkal emelkedett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

A behozatal szintén emelkedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

Jelentős beruházási szándék jellemzi a hazai kkv szektort.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

A megállapodás célja a két fél közötti információcsere hatékonyabbá tétele.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-24

A szektor a nem elhanyagolható mértékű munkaerőhiány ellenére is kifejezetten termelékeny tud lenni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-23

Az akcióval a hazai termékek preferálására igyekszik ösztönözni a fogyasztókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.