hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 947
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A szolgáltatások exportja 6,9 százalékkal, importja 3,9 százalékkal csökkent az első negyedévben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

A bruttó hazai termék volumene az első negyedévben 2,2 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Már márciusban elkezdődött a létszámcsökkentés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

2010 óta 25 ezerrel lett kevesebb az üzlet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Tíz év után idén ismét teljes körű mezőgazdasági összeírást hajt végre a KSH.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A gyümölcsök ára például éves szinten több mint 30 százalékkal emelkedett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

Márciusban az ipar belföldi értékesítési árai átlagosan 1,5 százalékkal lettek magasabbak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

Valóban csak a multinacionális láncok fognak fizetni?

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-15

A második hónapban a koronavírus-járvány hatása még nem jelentkezett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.