hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 970
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

A beruházások legnépszerűbb céljai az IT fejlesztések.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Éves szinten 7,8 százalékkal, havi szinten pedig 0,1 százalékkal emelkedett az áruk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása kismértékben emelkedett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Az üzletek a hatodik hónapban már járványügyi korlátozások nélkül lehettek nyitva az egész országban.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-07-27

A nyugdíjasok viselik a legrosszabbul.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-27

Ebből a helyzetből nyertesen jöhet ki Magyarország.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-12

A citrom 45 százalékos és a narancs 43 százalékos áremelkedése is kiemelkedő.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Márciusban a fővároson kívül minden megyében nőtt az üzletek forgalma az év elejihez képest.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása kisebb mértékben csökkent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.