hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 858
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

2018-ban a közösség  tojástermékimportjának több mint fele érkezett a kelet-európai országból.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az elmúlt egy évben egyértelműen az élelmiszerek ára emelkedett a legnagyobb mértékben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Az internetes és csomagküldő szolgálatoknál féléve a legszerényebb mértékben nőtt a kereslet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A gazdaság növekedéséhez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A külkereskedelmi mérlegtöbblet 2,037 milliárd euróval volt kevesebb az egy évvel korábbinál.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A nyers és a kiigazított adat szerint is ennyi volt a bővülés mértéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.