hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#2
Store Insider
2015-12-03

A LIEGL & DACHSER Szállítmányozási és Logisztikai Kft. csatlakozott a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi Gazdálkodás (BA) duális képzéséhez. (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-04-07

Ahogy az NGM, és ahogy a logisztikai cégek látják.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-06-03

A Dachser és a Raben Fresh Logistics stratégiai megállapodást kötött, ami lehetővé tette a Dachser hűtött szállítási megoldásainak kiterjesztését Kelet-Európára. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-08-08

Hozzávetőleg két és fél éves sikeres együttműködést követően a Dachser megszerezte olasz partnerének, a Papp Italia-nak az 50%-os tulajdonrészét.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-01-10

A Dachser a régió egyik legmodernebb veszélyesanyag-raktárával bővíti európai hálózatát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-10-03

A Dachser tovább folytatja nemzetközi hálózatának fejlesztését és irodát nyitott Singapúrban. Ezzel a pénzügyi és kereskedelmi központ a nyolcadik ország lett Ázsiában ahol a cég irodával rendelkezik. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-08-05

A Dachser nemzetközi szállítmányozási társaság 40 milliós beruházással hivatalosan is megnyitotta új logisztikai központját a németországi Rhine-Neckar-ban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-06-22

Az új logisztikai központ összekapcsolja a pozsonyi Dachser telephelyet és a Kelet- és Közép-európai elosztóközpontot

#10
Store Insider
2011-02-09

A Liegl & Dachser szállítmányozói társaság, a 2010 végén új telephelyre költöztette tiszaújvárosi kirendeltségét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.