hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#5
Store Insider
2017-04-21

Exkluzív beszélgetés Bessenyei Istvánnal, a Laurel tulajdonos-ügyvezetőjével.

#6
Store Insider
2017-04-06

Az idén 30 éves ProgAdat Kft. sajátos választ adott a szakemberhiány problémájára.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-10

A hatékonyság növelése érdekében a cégnél megosztják az ügyvezetői feladatokat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-05-18

Elektromos számlák váltják fel a papír alapú bizonylatokat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-05-05

Zöld korszak jön a boltokban: kiszoríthatják a papírnyugtákat az elektronikus blokkok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-26

Gyorsabb értékesítés, korszerűbb kasszazónák, elégedettebb vevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.