hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Korántsem hullott azonban belőle elég.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A szektor versenyképességét elemezték a FruitVeb évnyitó szakmai rendezvényén.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Nagypéter Sándor lett a szervezet új elnöke.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Idén Ledó Ferenc vehette át az elismerést.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A hatalmas európai túlkínálat itthon is feszültségeket teremt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A zöldségféle kilója elérte az ezerkétszáz–ezerháromszáz forintot a kofáknál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-11-28

Az Év Agrárembere: a döntősök a vidék erejét is képviselik!

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.