hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A Rossmann+ hűségprogramot népszerűsítik. A Progressive készítette.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#3
Store Insider
2017-08-10

2 hónap + több mint 12 millió megvásárolt rágó = 11 913 070 forint az SOS Gyermekfalvaknak.

#4
Store Insider
2017-08-09

A Balaton Kollekció táskái és törölközői különleges variációját láthatta a közönség.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-11-05

Szakmai támogatóra lelt az Internetes Vásárlás Napja.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-03-13

Öt új, egészséges étolajat és ezek esszenciáját fejlesztette ki a Szegedi Gabonakutató Nonprofit Kft. Ipari Növények Főosztálya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.