hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

A várhatóan 2021 -ben elkészülő új üzemben napi 1,3 millió darab termék előállítását tervezik.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A zsírtartalom-vizsgálaton tömegesen buktak el a termékek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#6
Store Insider >> rovataink >> márkák
2016-11-30

A Lipótival való szakítás után sem áll le piacának bővítésével a vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-19

Saját termékekkel próbálkoznak inkább.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-18

Az előállításukhoz alkalmas üzem megvásárlása és fejlesztése több mint 100 millió forintba került.

#9
Store Insider >> rovataink >> márkák
2014-12-19

A közeljövőben nyolc üzletet nyit a sütőipari vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2014-09-30

A pékáru – bár a vásárlók boltválasztási szempontjai között nincs az élbolyban – stratégiai terület minden kiskereskedelmi lánc számára. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.