hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A növényi alapú élelmiszerek a mindennapi kiegyensúlyozott étrendünkbe ugyanakkor szintén beilleszthetőek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-19

Az MDOSZ tanácsai.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A tej és tejtermékek előnyeit és fontosságát már 10-ből 8 kiskamasz ismeri.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-09

A probiotikumok például effektíve hozzájárulhatnak egészségünk védelméhez.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az ifjúsági bajnokság célja az egészséges életmód népszerűsítése.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-07

A Lidl és az MDOSZ közös kutatást indít, amely célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#9
Store Insider
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-31

A 18 év feletti, rendszeresen internetezőknek egyelőre mindössze 9 százaléka hallott az OKOSTÁNYÉR®-ról. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.