hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 179
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Ez derül ki az MNB Kereskedelmiingatlan-piaci jelentéséből.

#2
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-04-02

Kína és az Egyesült Államok után Magyarországot is meghódíthatja a QR-kódos fizetés.

#3
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Főleg a szezonális élelmiszerek ára emelkedett, a tejtermékek ára viszont csökkent.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az élelmiszerárak emelkedése növelte az inflációt - nyilatkozta az MNB főosztályvezetője.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A fogyasztás dinamikája idén 4 százalék körülire lassulhat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

A tavalyi harmadik negyedévben négyéves mélypontra esett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A régieket 2019. október 31-ig lehet felhasználni az üzletekben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

November 1-től már csak az idén márciusban megjelent, megújított 1000 forintos bankjegyekkel lehet fizetni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A HNT előrejelzése az MNB 3% feletti inflációs várakozását is figyelembe veszi.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.