hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 680
#1
Store Insider
2019-03-18

Tavaly a 390 gyanús tételből, amelyik Kínából érkezett, 17 százalék valóban szennyezettnek bizonyult.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Spiegel György FMCG-területről érkezik a sörgyárhoz.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Budapest kapcsolja be a vérkeringésbe az eurázsiai startupokat.

#6
Store Insider
2019-02-26

Fiatal programozók közösségi célú applikációi mutatkoztak be a Future Makers Nagydíj döntőjében.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-21

Régiós zászlóvivők a világ vezető biovásárán.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

A 10 kilométeres szakasznak könnyen helyet tudtak szorítani a kétmillió palackot számláló helyiségben.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-30

Megfékezhetik-e pókok egy búzabetegség terjedését?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.