hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Soproni és egri italok diadalmaskodtak a versenyen.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A Kreinbacher Birtok pezsgőjét a világ legjobbjai között díjazták a Pezsgő Világbajnokságon.

#3
Store Insider
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A borvidék pincészeteinek páratlan szereplése fölött mégis kissé elsiklott a figyelem.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

12 fehér- és 12 vörösbor versenyzett a kegyeikért.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A „Super 12" listára 12-12 fehér- és vörösbor került fel.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#10
Store Insider
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.