hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 64
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Május közepén már megállt a lejtmenet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

Az áruk éves szinten mindamellett emelkedni fog.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-04

Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges”– indul a sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Új jelölés a sertéshúsnál - nem mindenhol sikerült.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

A sertéspestis piaci hatásai: élénkülő kereslet, növekvő költségek - sok kisebb vágóhíd bezárhat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-07

Egyelőre nincs, mi gátat szabjon az afrikai sertéspestis térhódításának.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

2018-ban a baromfiágazat teljesítménye miatt 8 százalékkal még bővülni is tudott.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.