hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

A pékek a fehér- és a félbarna kenyeret, illetve a vizes zsemlét is veszteséggel adják át a kiskereskedőknek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#4
Store Insider
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#5
Store Insider
2018-07-04

Együttműködnek a kelet- és közép-európai államok pékszövetségei.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

A regionális sütőipari csúcstalálkozón, a tisztességtelen piaci magatartás ellen.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Újra terítéken az 5%-os áfa - üdvözli az együttműködést a Magyar Pékszövetség.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Kiemelt vendég a marovásárhelyi GastroPan kiállításon a Magyar Pékszövetség.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.