hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 95
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

A második negyedévben jelentősen visszaesett a „folyékony kenyér” forgalma.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

2019-ben a feldolgozott hús volt a legkelendőbb élelmiszer Magyarországon.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-10

Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

Önkéntes címkézési kötelezettségvállalást tesz az európai söripar az összetétel és tápérték egységes megjelenítésére.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-30

Bővült a globális sörpiac, hazánk is számottevő sörexportőr.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

2016 óta folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglalkozó vállalkozások száma.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

Növekvő fenntarthatóság, zéró glutén, gyümölcsösség és az alkoholmentes sörök további térnyerése jellemzi a legújabb sörtrendeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az árbevétele pedig csaknem 10 százalékkal növekedett.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Lezajlott az idényt hivatalosan is elindító „közös csapolás”.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.