hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 180
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Két balatoni nedűt választottak ki győztesnek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Hajlandó többet fizetni a magyar vásárló a hazai védjegyes termékért egy felmérés szerint.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

A közepes és a nagy élelmiszeripari vállalatok ismereteinek bővítését célozta a tanácskozás.

#6
Store Insider
2019-01-18

Aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszerpazarlás ellen.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A foszfortartalmú adalékanyagok növekvő mennyiségben történő használata károsíthatja az egészséget.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Nagy élelmiszeripari gyártók csatlakoztak a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán programhoz. 

#9
Store Insider
2018-11-15

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.