hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 180
#1
Store Insider
2019-06-21

Az állatbarát munkahelyek előnyeire hívja fel a figyelmet a Mars.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A globális lakosság egészségi állapotának javítását célzó vállalást tett 12 élelmiszeripari cégóriás.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Magyarországon 2019-ben alulmúlhatja az ötéves átlagot a gabonatáblák hozama.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

A 2025-ig megvalósuló cél a vállalat teljes kakaóellátási láncát érinti.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A tea és a kávé egyaránt hangsúlyos szerephez jut a márka új kampányában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-24

Hároméves vezetőképző gyakornoki programot indít a Mars.

#9
Store Insider >> karrier
2019-01-08

Brian Ayling Stéphanie Le Béchec-et váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában.

#10
Store Insider
2018-11-28

Sok pénz gyűlt össze az Orbit Gyermekmosoly kampányának ideje alatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.