hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Amszterdam helyett immár Londonból irányítják a társaságot.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#3
Store Insider
2017-08-31

A Gro Intelligence alapítója szerint 2027-re a világ 214 ezer milliárdos kalóriadeficittel néz szembe.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A magyar lakosság nagyjából 1-2 százaléka lisztérzékeny.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-01

A zsűrizés június 9-én zajlik.

#6
Store Insider
2016-05-20

Május 27-e az új leadási határidő.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-05-10

Kiemelt kategória lesz a kisüzemi söröké.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-22

Egy olasz designer megrajzolta nekünk. Logók a McDonald's-tól az Absolut vodkáig.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-04-10

A Dalmand Zrt. lett az abszolút első!

#10
Store Insider >> rovataink >> innováció
2015-03-22

Rekordszámú pályázat került a döntőbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.