hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#2
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

 A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara díjazta a lánc felelős munkáltatói gyakorlatait.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#6
Store Insider
2017-06-20

A zsűri közel hatvan szempont alapján értékelte a pályázók felelős munkaadói gyakorlatát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a múlt héten adta át a kitüntetést. (Frissített!)

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-05-02

12 %-os forgalomnövekedést ért el a drogéria Magyarországon

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-23

A drogérialánc 245 millió eurós forgalmat produkált.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-03-24

A Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. a hazai pulykaágazat legnagyobb szereplője. Ha ezt valaki huszonkét évvel ezelőtt megjövendölte volna Erdélyi Istvánnak, a Dózsa Tsz-ből frissen átigazolt vezérigazgatónak, ő alighanem hitetlenkedve csóválta volna a fejét. De ilyen sikert akkor a tőke és hitel helyett csupán kapcsolati tőkével rendelkező vállalatnak senki nem jósolt. Erdélyi Istvánnal, a Gallicoop elnök-vezérigazgatójával, a Pulykaszövetség elnökével beszélgettünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.