hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#2
Store Insider >> interjú
2020-04-24

Interjú Flórián Lászlóval és Németh Kornéllal, a Rossmann ügyvezető igazgatóival.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

A menő anyák százezreket spórolnak meg az első három évben.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#6
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2019-10-11

A versenyre nevezők közül 114 pályázat került be a döntőbe. Food kategóriában 46, Drogéria kategóriákban 16 díjat adott át a kiadó a legjobbaknak.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-09

Három kategóriában bizonyultak győztesnek az ALDI termékei a Mentes-M versenyen.

#8
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2019-10-04

Gratulálunk győzteseinknek! Immáron második alkalommal rendezte meg Mentes-M versenyét a PPH Média és a Store Insider.

#9
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2019-07-01

Folytatódik a népszerű, mentes termékeket megmérettető Mentes-M verseny: a nevezéseket szeptember 6-ig várjuk!

#10
Store Insider
2019-05-10

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.