hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1368
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

A Nébih kéri, hogy aki vásárolt a termékekből, inkább ne fogyassza el őket.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-18

Szennyezőanyagot mutatott ki a Nébih a Tesco zsírszegény kakaóporban.

#3
Store Insider
2020-02-18

Mit kezdjünk a tejföl tetején megjelenő folyadékkal? - A Nébih elárulja.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Kéntartalmú adalékanyag miatt kellett visszahívni a terméket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

A Nébih szakemberei súlyos hiányosságokat találtak egy budapesti tofu-előállító egységben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Határérték feletti benzo(a)pirént és policiklikus aromás szénhidrogéneket mutattak ki a készítményben.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Tudatos odafigyeléssel megelőzhető az élelmiszer eredetű megbetegedések 70%-a.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

Január 31-én lejár az élelmiszerlánc-felügyeleti díj befizetésének határideje.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-27

Határérték feletti mennyiségben tartalmaz glicidil-észtert a termék.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-23

A főállatorvos legújabb határozata a madárinfluenza elharapózásának megelőzését szolgálja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.