hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1308
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Magas formaldehid kioldódást mértek a termékben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A papíralapú termékek eladása ezzel szemben ugyanilyen kis mértékben, de növekedést mutatnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A ketchupok Szupermenta tesztje rávilágított a jelölések hibás gyakorlatára.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A cél, hogy a lehető legkisebb legyen az ASP vírus felbukkanásának veszélye a házisertés-állományokban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Július és augusztus folyamán kiemelt figyelemmel ellenőrizte a halértékesítő helyeket a Nébih.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

Vegyes tapasztalatokkal zárta nyári szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzését a hivatal.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Szigorodó növényegészségügyi előírásokhoz kell igazodniuk az EU-n kívüli országokból érkező utazóknak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

A döntés miatti intézkedések elsősorban a vadgazdálkodókat érintik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A Nébih négy munkacsoportja állította össze őket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.