hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1334
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

A szakértők egyetértettek abban, hogy a rovarok 2018-as, tömeges elhullását nem egyetlen tényező idézte elő.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

A szakemberek az előállítókat és a forgalmazókat egyaránt vizsgálják.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Több hazai céghez került a zöldségekkel és burgonyával gazdagított tonhalas termékből.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Lezárult a Közétkeztetési Szakácsverseny (KÖSZ) 2019-2020 elődöntő szakasza.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

Potenciálisan fémforgácsot tartalmazhat a termék.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

A terméket a diszkont bármelyik üzletében visszaveszi.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A Dunától keletre fekvő borvidékeken is neki kezdett a pusztításnak az FD fitoplazma.

#8
Store Insider
2019-11-04

A élelmiszertermékek nyomon követése globális szinten az élelmiszeripar TOP 5 legfontosabb témája között szerepel.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-30

A lefoglalt termékeket számos bioboltban, valamint a neten is meg lehetett vásárolni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-29

A Szupermenta teszt során a Nébih szakemberei összesen 11 terméket ellenőriztek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.