hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1267
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) néven, kétszintű védjegyrendszer indulhat hamarosan.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

A tejfogyasztás fontosságára hívták fel a figyelmet a Tej Világnapi fesztiválon.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-04

Az élelmiszerbiztonság fontosságára hívják fel a figyelmet június 7-én.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-28

Május 31-ig kell elkészíteni a 2019. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díjbevallást.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-27

Budapesten ülésezik a FAO/WHO Codex Alimentarius Analitikai és Mintavételi Módszerek Szakbizottsága.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

A terményt károsító vírus került a szakma és a hatóság látóterébe.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Az esemény fókuszában egyebek mellett az élelmezésvezetők munkájának támogatása áll.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Többek között a nyers spenót és a sóska mértéktelen fogyasztásának is lehet kedvezőtlen egészségügyi hatása.

#9
Store Insider
2019-05-13

Színezékekkel kapcsolatos szabálytalanságot találtak gyermekeknek szánt cukorkában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A 24 megvizsgált készítményből 4 nem tartalmazta a deklarált hatóanyag-mennyiséget.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.