hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1231
#1
Store Insider
2019-03-21

EU-s pénzből „intelligens élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszert” épített ki a Nébih.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Ötvenöt törvénytelenül tartott állatot találtak a helyszínen.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Példának okáért egyelőre illegális a tevékenység.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

4-6. osztályos általános iskolai tanulók részére hirdetik meg a vetélkedőt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A Közbeszerzési Hatóság és a Nébih egymás munkáját fogja kölcsönösen támogatni.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A kereshető adatbázisban többek között a RASFF-on érkező esetek is megtalálhatóak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A verseny témája ezúttal a nyári ételek a hagyomány és a megújulás jegyében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Az egységben nagyfokú takarítatlanságot tapasztaltak a Nébih szakemberei.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A gyors intézkedésnek köszönhetően az érintett tétel már nem kapható kereskedelmi forgalomban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.