hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1246
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Csaknem 21 ezren kattintottak a Nébih valóságshow-ra.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hivatal összegezte tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzése első félidejének tapasztalatait.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Egyre kedvezőbbek a feltételek a tűzelhalást okozó baktérium fertőzéséhez.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

A kár megelőzése érdekében a gombaölő szeres permetezés javasolt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

2018-ban a baromfiágazat teljesítménye miatt 8 százalékkal még bővülni is tudott.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

Nagyjából fele arányban étkezési búzalisztet tartalmaznak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A Nébih megkezdi a tájékoztató és adatbekérő levelek postázását az érintett termelők részére.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Az ellenőrök élelmiszer-biztonsági szempontból súlyosan kockázatos körülményeket találtak az egységekben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Téma: az élelmiszerekkel érintkezésbe lépő anyagok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.