hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1423
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A Szupermenta termékteszten vizsgált Irsai Olivér borok gyakorlatilag kifogástalannak bizonyultak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A NAK felhívja az áruházláncok figyelmét, hogy törvényesen és tisztességesen járjanak el a beszerzéseik során.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Csalók élnek vissza a hivatal nevével.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Újabb nehezítést kaptak a kereskedők.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Különböző élelmiszerek omega-3 és omega-6 zsírsav-tartalmát vizsgálták meg a Nébih szakemberei.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A mínuszok gyakorlatilag már mindegyik gyümölcsfajnál jelentős virágkárokat eredményeztek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

Persze csak játékból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A létesítmények működése elengedhetetlen a helyi termelők, vállalkozások fennmaradásához.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

Május 15. a szerződéskötési kötelezettség terminusa.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Május 31-e az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallási határideje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.