hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1448
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Házhoz szállított készételeket vett górcső alá a Nébih termékteszt programja.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Indul a Médiaunió Alapítvány élelmiszer-pazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-28

Kivonta a forgalomból és országosan visszahívta üzleteiből az ALDI a „pizzatészta paradicsomszósszal” termékét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

Esetenként szalmonellával fertőzöttek lehetnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

Az alma hazai értékesítésére irányuló szerződést a szállítás megkezdése előtt írásba kell foglalni.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Országszerte 651 üzletben tartott „zászlóellenőrzést” a Nébih.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A Nébih óva inti a vásárlókat az elfogyasztásuktól.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-15

Átfogó zöldség-gyümölcs ellenőrzést tartott a budapesti piacokon a Nébih.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A csomagolás esetenként nem megfelelően zár.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Indulhat az újratelepítés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.