hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-13

Újabb elismerés az ALDI Magyarország humánpolitikai tevékenységnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

#3
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

 A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara díjazta a lánc felelős munkáltatói gyakorlatait.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Idén három kategóriában díjazták a legtehetségesebbeket.

#7
Store Insider
2017-06-20

A zsűri közel hatvan szempont alapján értékelte a pályázók felelős munkaadói gyakorlatát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a múlt héten adta át a kitüntetést. (Frissített!)

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-23

Tudásközpont létesül az Újpesten a környezetvédelem és az élelmiszerbiztonság érdekében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-12

Hazai cégek promotálhatják termékeiket az eseményen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.