hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A NAIK AKI 2019-ben is elvégezte az alapvető sütőipari termékekre vonatkozó költség- és jövedelemelemzést.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Élelmiszer-gazdaságunkban 60 százalékkal nagyobb termelési potenciál van.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

Az élelmiszerek feldolgozása során keletkező melléktermékek vállalati kezeléséről végzett kutatást a NAIK AKI.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-30

Nagy sikerrel zárult „Az Agrárium Téged vár! Kezedben a jövőnk!” agrárkarrier konferencia az OMÉK-on

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-03

A NAIK AKI közzétette a tavalyi év hazai halászati adatait összegző lehalászás-jelentését.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

2018-ban Magyarországon 392 ezer tonna borszőlőt szüreteltek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Példának okáért egyelőre illegális a tevékenység.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Többek között a mezőgazdaságban tevékenykedők társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni a díjjal.

#9
Store Insider
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A globális klímaváltozás magyar tógazdálkodásra gyakorolt várható hatásait is körüljárták a rendezvényen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.