hirdetés
2020. január. 19., vasárnap - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1657
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Mindössze tíz másodpercre volt szüksége tavaly a leggyorsabb NetPincérezőnek, hogy kiválassza rendelését.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-15

Bővíti tevékenységét az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet.

#3
Store Insider
2020-01-13

A saját lábára álló Harry hercegnek és Meghan Markle-nak jól állna a BK-korona a hirdetés szerint.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

Egy európai kampány szerint az állatoknak nem okoz stresszt a zárt tartástechnológia. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Igazolt eredmények nélkül nem lehet megváltoztatni a jogszabályt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-06

A korábbi évekhez képest a Nébih által biztosított elektronikus bevallási felületen változás történt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-03

A FÉSZ elnöke szerint 2019 első félévében is nőhetett a magyar áruk polci részesedése.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-02

Rekord hozamban termelt tengerit egy amerikai gazda egy országos kukoricatermesztő versenyen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

A NAK a konzerviparban használt számos technológiát mutatott be mélyrehatóbban a résztvevőknek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-19

A szakember 2013-tól tölti be a kamara Zala megyei elnöki tisztségét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.