hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1586
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Nincs pardon - felügyeleti szolgáltatás díj, új szolgáltatási szerződés.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-22

Egy nap alatt felpörgethetik fejlesztéseiket a hazai agrárpiacot megcélzó startupok.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-16

Az alma hasznosítási irányok közötti megoszlása várhatóan ebben az évben is 1/3 étkezési és 2/3 ipari alma lesz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A szervezők a vendéglátásban és közétkeztetésben érintett vállalkozókat kívánják megszólítani az akcióval.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-12

Az adatbázis alapja lehetne a későbbi közös termelésszervezésnek és értékesítésnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Új témakörrel bővülnek a kamara tejipari programjai.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Feltartóztathatatlanul folytatódik a NAK „Tanuljunk együtt!” ismeretterjesztő programsorozata.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-01

Rendszeresen egyeztet a NAK és az Auchan.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-01

360 diák vett részt az országos „szakmakóstoló hét” pályaorientációs nyári rendezvénysorozaton.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-31

A Közvetlen Értékesítők Szövetségének új vezetése továbbra is fontosnak tartja a nemzetközi együttműködéseket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.