hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1520
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

A dokumentum kiállás amellett, hogy a hazánknak kijáró KAP-források a következő ciklusban ne csökkenjenek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hálózat tavaly messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Idén is folytatódik az öntözésfejlesztés.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

Újabb tagszervezettel bővült a kárpát-medencei magyar gazdák egyeztető fóruma.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Mosonmagyaróváron folytatta élelmiszeripari ismeretterjesztő sorozatát a NAK.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

2018-ban a baromfiágazat teljesítménye miatt 8 százalékkal még bővülni is tudott.

#8
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

Most kiderülhet, mennyire várják felkészülten a jövőt a hazai élelmiszeripari vállalkozások.

#10
Store Insider
2019-04-08

A NAK és az iparkamara 2020-ban már közösen tartja meg a Szakma Sztár Fesztivált.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.