hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1760
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-10

Második arany - A szakma legrangosabb nemzetközi versenyének számító londoni IWSC-n is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Bőven fog exportra jutni a gabonából.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az új szabályok többek között összhangban vannak a tisztességes kereskedelmi gyakorlattal is.

#4
Store Insider
2020-08-05

A Szentivánéji Álom torta is látogatást tett a WESSLING Hungary Kft. Élelmiszervizsgáló Laboratóriumában.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A magyarok évente fejenként 68 kilogramm élelmiszer-hulladékot termelnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A világjárvány a második negyedévben óriási lendületet adott a globális internetes kereskedelemnek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Mindkét gyümölcs esetében az átlaghoz képest nagyjából 50 százalékkal kisebb hozamokra lehet számítani.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

A Gazdasági Versenyhivatal módosította a DIGI-Invitel fúziót jóváhagyó tavasszal kiadott határozatát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Változnak a közeljövőben az európai uniós élelmiszer-higiéniai szabályozások.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.