hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1629
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

Az együttműködés elsősorban a kormányzati munka hatékonyságának növelését célozza.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Az Auchanban és a Tescóban is korzózott Frutti és Veggi.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-11-06

Fele annyi jégkárt jelentettek, mint a védekezés nélküli utolsó évben

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

Az eseményen számos magyar cég kapott lehetőséget a georgiai piac megismerésére és az ottani bemutatkozásra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A hatékonyabb munkaerőpiaci pozíció elérését segítő konferenciát rendez a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

Integráció híján a magyar piaci szereplők versenyhátrányba kerülhetnek a lengyel termelőkkel szemben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-29

A kelesztéskésleltetés és -megszakítás technikáinak bemutatásával folytatja ismeretterjesztő programját a NAK.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-10-28

A termékek között a tradicionális magyar pékáruk és ízek mellett helyet kapnak a nemzetközi receptek is.(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

A kínálatot pólók, blúz, ruha, kardigán, farmer, sál és női táska alkotják.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

A tavasszal nagy sikert aratott programot ősz végén megismétli a kamara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.