hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1134
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

A hazai élelmiszerkereskedelmi statisztikák jól mutatják, hogy itt az önkiszolgáló kasszák ideje.(x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A hatóság november elejéig több mint 3300 esetben ellenőrizte az ágazat szereplőit.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

Az élelmiszerlánc szereplőit is érzékenyen érintené, ha Nagy-Britannia megállapodás nélkül lépne ki az EU-ból.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

Újgenerációs bevásárlóközpontok trendjei a közép-kelet-európai régióban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-23

17 ezer vállalkozás életét változtatja meg a döntés.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-19

Új felügyeleti egység az ételautomatáknál, melyeknél már paypassal is lehet majd fizetni. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A NAV többek között berkenye-, banán-, sárgadinnye-, birs-, csipkebogyó- és fügepárlatot talált a műhelyben.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-03

Egyszerre több mint 400-an dolgoznak az őrmezői Etele Plazán, és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Nincs pardon - felügyeleti szolgáltatás díj, új szolgáltatási szerződés.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.