hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1129
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-19

Új felügyeleti egység az ételautomatáknál, melyeknél már paypassal is lehet majd fizetni. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A NAV többek között berkenye-, banán-, sárgadinnye-, birs-, csipkebogyó- és fügepárlatot talált a műhelyben.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-03

Egyszerre több mint 400-an dolgoznak az őrmezői Etele Plazán, és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Nincs pardon - felügyeleti szolgáltatás díj, új szolgáltatási szerződés.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

Egy budapesti raktárépületben bukkantak az „árukészletre” a pénzügyőrök.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-22

52 ezer automata vs. 39 ezer bolt: meglepő adasorok.  

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

Vendéglátósoknál, ajándékboltosoknál, piaci árusoknál és a strandokon kezdett vizsgálódni az adóhivatal.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-09

Új funkcióval, a számlaadatexporttal bővült június közepétől az online számla rendszer.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.