hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1162
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-06

A hazai exportfuvarok közel egyharmadát áron alul viszik el a román fuvarozók.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

Június második felében faragtak egy nagyot a mínuszokból a vásárlók.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A kockázatosnak nem minősülő termékek esetében teljes egészében megszűnhet a jelentési kötelezettség.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A NAV az egészségügyi veszélyhelyzet hatására növelheti a vizsgálatok intenzitását.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

Az ünnepségen Varga Mihály az adózással kapcsolatos közelmúltbeli változásokat ecsetelte.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Július 1-jén életbe lép a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

De csak azokat, amelyeknek a felügyeleti szolgáltatását a Magyar Posta megszünteti.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A nyári munkát vállaló tanulók a közteherviselés szempontjából felnőttnek számítanak.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

Türelmi időszakot vezet be a NAV az online számlaadat-szolgáltatás ellenőrzésekor. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.