hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az NMHH piackutatása szerint csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Március elejéhez képest mintegy tízezerrel csökkent a naponta sugárzott reklámszpotok száma a hónap végére.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-23

Az új tévéreklámok mindössze 3,5 százalékában jelenik meg magyar termék vagy szolgáltatás.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Hat hónap alatt összesen 20 412 ilyen hirdetés szerepelt az RTL Klubon és a TV2-n.

#5
Store Insider
2019-08-16

Az NMHH-kutatás bemutatja, milyen problémákat, zavaró tényezőket észlelnek a magyar internetezők.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A hirdetések hangereje nem haladhatja meg az őket környező műsorokét.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az RTL Klub 70 százalékkal növelte a megjelenések számát, a TV2-nél enyhén csökkent.

#8
Store Insider
2018-01-29

Nyaggatják-e a gyerekek a szülőket a reklámok miatt? Monitozták a reklámokat.

#9
Store Insider
2017-09-22

Médiatanács: kutatás a szponzorüzenetekről és a gyermekeknek szóló élelmiszerreklámokról.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az összes hirdetés 43,7 százalékát tették ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.