hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1372
#1
Store Insider >> pályázat
2020-04-01

A hazai sertés- és baromfiágazatot megsegítő pályázatot hirdetett az Agrárminisztérium.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

Nagy István szerint a helyi termelők termékeinek választásával sokat tehetnek a vidék fennmaradásáért.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

Elindult az élet Kína legnagyobb kikötőiben - átfogó kereskedelmi elemzés.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-30

Nagy István és Győrffy Balázs podcast beszélgetése a koronavírus-járvány agráriumra gyakorolt hatásairól.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

Az agrárminiszter szerint meg kell akadályozni, hogy a helyi termelők ellehetetlenüljenek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Az agrárminiszter szigorú intézkedéseket sürget az élelmiszerek árának helyenkénti drasztikus emelése miatt.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-26

Az agrártámogatások kifizetésével segíti az Agrárminisztérium a gazdálkodókat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

Az árusoknak és a vásárlóknak is be kell tartani az óvintézkedéseket.

#9
Store Insider
2020-03-13

Hét kategóriában díjazták 2019 legkiválóbb menedzsereit.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A cég két kategóriában is kiérdemelte a ClientFirst Consulting elismerését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.