hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1232
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-15

Magyarország és Szerbia hatalmas potenciállal rendelkezik az IT szektor és a mezőgazdaság területén.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az idei házigazda a Kunsági Borvidék lesz.

#4
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

A termés 30 százalékát vihette el a szárazság, de ennél akár lényegesen több is lehet a kiesés.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az Agrárminisztérium és a nyúl terméktanács szerint túl kevés vágóállatot tenyésztenek a szektorban.

#7
Store Insider
2019-04-08

Persze kávé, de milyen? A kávéhamisítás felderítése kiemelt minőségbiztosítási cél az élelmiszeriparban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Kereskedelmi főzdék nevezhetik a tételeiket az országos szintű megmérettetésre.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

Megállapodás született a magyar és filippin kereskedelmi partnerség fellendítése érdekében.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-25

Idén elkezdődik a végrehajtása. A tárca 2017-ben kidolgozott génmegőrzési stratégiájá, a kormány 2018-ban fogadta el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.