hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1337
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Kézműves finomságokkal, hagyományőrző programokkal várja hazánk a berlini Nemzetközi Zöld Hét látogatóit.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Nagy István szerint immár elérte a 6,73 kilogrammot is.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

Az agrárminiszter szerint a gazdák kiszámíthatóságra és stabilitásra számíthatnak a támogatáspolitikában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-07

A technológia három magyar mikrobiológiai készítmény együttes használatára épül.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-19

A cég többek között mezőgazdasági, építőipari és anyagmozgató gépek értékesítésével foglalkozik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-17

Jelen állás szerint az új időszakban is megmarad a SAPS rendszer.

#7
Store Insider
2019-12-13

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. (x)

#8
Store Insider
2019-12-13

WESSLING HappyFish projek: a hazai halat, különösen a pontyot nyugodtan a kosarunkba tehetjük.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-13

Az agrártárca azon dolgozik, hogy az egy főre jutó, éves 5,7 kilogrammos átlag a kétszeresére növekedjen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-13

A balatoni borászok V. alkalommal vitatták meg a Jásdi borteraszon az év legaktuálisabb témáit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.