hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1275
#1
Store Insider
2019-08-22

„A Coca-Cola kampányra adott politikai és hétköznapi reakciók lakmuszpapír pontossággal jelzik az ország mentális állapotát."

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-21

Hullámzik, de még biztos lesz folytatása a Coca-Cola plakátjának az online térben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A beruházást a Baromfi-Coop Kft. valósította meg 2,6 milliárd forintból.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A négynapos rendezvényen a termék- és állattenyésztési bemutatók mellett üzletember-találkozókat is tartanak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-12

Az adatbázis alapja lehetne a későbbi közös termelésszervezésnek és értékesítésnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

Többek között ezt a kérdést is megvitatták a NAK bálványosi kerekasztal-beszélgetésén.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

Itthon és globálisan is jól teljesít az ágazat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-23

Összefogás az agrártámogatások védelméért.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-23

A hazai lakosság úgy gondolja, többnyire nem szokott ételt a szemetesbe dobni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

A kisgyermekes családokat szólítja meg a kezdeményezés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.