hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 752
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

A Közös Agrárpolitika 2020 utáni reformjával kapcsolatban fogalmaztak meg kéréseket a tanácskozáson.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A jó fajtaválasztás hektáronként akár egy tonnával nagyobb termést eredményezhet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával közösen támogatják a hazai gazdaságok piacra lépését.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A csapadékhiány kedvezőtlenül hatott az őszi vetésekre.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

Meghallgatásra lelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kezdeményezése.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

A releváns versenykörnyezetet a meggy piacán négy ország: Lengyelország, Magyarország, Szerbia és Németország alkotja.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

Már az egész országra kiterjed a pályaorientációs nyári rendezvénysorozat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

Az éves fogyasztásnak jelenleg csak mintegy 50-60 százalékát tudja lefedni a hazai termésmennyiség.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

A tejfogyasztás fontosságára hívták fel a figyelmet a Tej Világnapi fesztiválon.

#10
Store Insider
2019-06-04

1500 diák került közelebb a hazai agráriumhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.