hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 68
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-11

Innovatív, fenntartható és élményközpontú megoldásokra épül a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-ja.

#3
Store Insider
2019-06-07

Különleges kávéélményt biztosító kávégépek: már az Auchan üzleteiben is várja önt a Nespresso! (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-31

A lendületesen fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni a márka.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A rangos megmérettetésen Palágyi Eszter, Michelin-csillagos mesterszakács is tagja a döntőbizottságnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vendéglátóhelyek a minőség mellett a kínálatra is kevés figyelmet fordítanak.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

...a Nespresso legújabb szpotjában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.