hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Store Insider
2019-06-07

Különleges kávéélményt biztosító kávégépek: már az Auchan üzleteiben is várja önt a Nespresso! (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-31

A lendületesen fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni a márka.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A rangos megmérettetésen Palágyi Eszter, Michelin-csillagos mesterszakács is tagja a döntőbizottságnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vendéglátóhelyek a minőség mellett a kínálatra is kevés figyelmet fordítanak.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

...a Nespresso legújabb szpotjában.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Több mint 7 milliárd dollárt fizet a Nestlé a Starbucksnak, hogy értékesíthesse a termékeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.