hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 144
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Az Eximbank 555 millió eurós hitelkeretet nyitott a magyar-izraeli üzleti kapcsolatok ösztönzésére.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Remek ötletnek bizonyult a jégkármérséklő-rendszer üzembe állítása.

#4
Store Insider
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A januártól emelkedő adóterhek miatt előrehozzák beszerzéseiket a kereskedők.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#8
Store Insider
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata saját DNS-ükre hangolt készítményt kínál a fogyasztóknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.