hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Tavaly közel 12 millió hirdetés került adásba a Nielsen által vizsgált televíziós csatornákon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#4
Store Insider
2018-07-17

Az FMCG termékek reklámfilmjei között a legnépszerűbb a sör, a „szénsavas üdítő”, majd a „puding/tejalapú desszert.”

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A hölgyek 20 százalékkal több reklámmal találkoznak a televízióban, mint a férfiak.

#6
Store Insider
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

Tíz perccel csökkent a tévénézéssel töltött idő napi átlaga.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben a sport, szappanopera, hírek és tehetségkutató.

#9
Store Insider
2016-07-20

Az egyéb gyógytermékek és a gépkocsik a dobogósok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Legalábbis ezek a hirdetések érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.