hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 842
#1
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-22

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A COVID-19 világjárvány hazai megjelenése a vásárlási szokásokat seperc alatt átalakította.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

Világszerte sokan nehezen viselik el a bezártságot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A Vajda-Papír éves gyártási kapacitása egymagában is meghaladja a belföldi igényeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-07

A 13. héten csupán 4%-kal bővült a hiper-, szupermarketek és drogériák forgalma.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-07

Valamelyest csökkent az állami reklámköltés mértéke.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

Március 9-14.között 57 milliárdot hagytunk ott a hiper-, szupermarketekben és drogériákban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.