hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 814
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#2
Store Insider
2019-09-03

A  brit gin-tradíciót megújító Bulldog Gin nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

A 300 millió liternyi üdítőt jellemzően a 400 m²-nél nagyobb alapterületű üzletekből szerezzük be.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-29

A magyarok a legnyitottabbak a digitális megoldások alkalmazására a régió országai közül.

#5
Store Insider
2019-07-17

32 milliárd forint értékben fogyott 171 millió darab energia- és sportital.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-12

Ingerszegény vagy ingergazdag - avagy mire figyel a fogyasztó a boltban?

#7
Store Insider
2019-06-26

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

13 milliárd forint fölött az izzadásgátlók éves forgalma.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.