hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 796
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A tavalyi rekordévet is felülmúlhatja a kereskedelemben az idei húsvéti szezon.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A hagyományos boltok azért még őrzik a bástyáikat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

Rekordértékesítést könyvelhetett el 2018-ban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#6
Store Insider
2019-02-21

A magyarok az európai átlagnál pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Tavaly közel 12 millió hirdetés került adásba a Nielsen által vizsgált televíziós csatornákon.

#9
Store Insider
2019-01-30

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

A testápoló krémek közül az arckrémek piaca növekedett a legnagyobb mértékben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.