hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

Az Európai Bizottság jóváhagyta a Csopaki borok oltalom alatt álló eredetmegjelölését.

#2
Store Insider >> pályázat
2020-01-22

200,9 millió euró áll rendelkezésre az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítésének támogatására.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A jogszabályok többek között a borok eredetmegjelölését, földrajzi jelzését és címkézését érintik.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Az EU első alkalommal hagyott jóvá bor esetében határokon átnyúló oltalom alatt álló eredetmegjelölést.

#5
Store Insider
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-12

Egyenlő pontszámot szereztek a IV. Nemzetek Sajtversenyén

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-08-26

A magyar bor útja a tőkétől a Tesco áruházakig.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-01-13

Gaál János lett a vállalat ügyvezető igazgatója.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-21

Többek között a bajor perec és egy olasz krumplifajta is hasonló sorsra jutott az Európai Bizottság döntésének értelmében.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-10-24

November 8-án dönt az Európai Unió Törvényszéke a tokaji bor elnevezésének ügyében Magyarország által indított perben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.