hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 55
#1
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#2
Store Insider
2019-04-29

Az elmúlt 10 év étrendkiegészítő-vizsgálatainak, illetve a sportolóknak szánt termékek tiltott hatóanyagai analitikai elemzéseinek tapasztalatait összegezték.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

14 terméket vizsgált meg a Szupermenta.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Nagy sikerrel zárult a 10. HAPPY-hét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Idén is megszervezik az OGYÉI vízivás-népszerűsítő kampányát.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Gyógyszer-hatóanyagot tartalmazó, férfiaknak szánt készítmények miatt intézkedett a Nébih.

#8
Store Insider
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#9
Store Insider >> karrier
2018-10-11

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet főigazgatója dr. Szentiványi Mátyás lett.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.