hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 191
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A vásárlók a nyertes termékekkel idén március végétől találkozhatnak az áruházlánc 34 hipermarketjében.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-15

Bővíti tevékenységét az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-21

Fiatal Vállalkozók Hete: az élelmiszeripar és az agrárium a soros.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A Tesco élelmiszer-pazarlás elleni kampánya ezüst díjat nyert az International Business Awards 16. fordulóján.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-01

446 kilogramm élelmiszert ajánlottak fel jótékony célra a 79. OMÉK kiállítói.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

Meglepő ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR termékinnovációs versenyének legjobbjai között.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-30

Idén nagy sikerrel zárult a magyar agrárium legnagyobb hagyományokkal bíró seregszemléje.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

A Laboratorium.hu "Ésszel a kosárba!" újabb része a mikotoxinokkal foglalkozik. Mire figyeljünk a vásárláskor? (x)

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-30

Nagy sikerrel zárult „Az Agrárium Téged vár! Kezedben a jövőnk!” agrárkarrier konferencia az OMÉK-on

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-30

Szakmaközi szervezetként ismerte el az Agrárminisztérium a Nyúl Szakmaközi Szervezet és Terméktanácsot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.