hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 881
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

2017-hez képest 4,7 százalékkal többet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Magyarországon 2019-ben alulmúlhatja az ötéves átlagot a gabonatáblák hozama.

#3
Store Insider
2019-03-18

Elemzők 0,8 milliárd dolláros deficitet jeleztek előre januárra az euróövezet áruforgalmi mérlegében.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#7
Store Insider
2019-02-04

Keletről keletre – terjeszkedik a szibériai diszkont-lánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy év alatt 70 százalékkal emelkedett.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#10
Store Insider
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.