hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Store Insider
2020-08-05

A Szentivánéji Álom torta is látogatást tett a WESSLING Hungary Kft. Élelmiszervizsgáló Laboratóriumában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Ezek a magyar televíziós hirdetések birizgálták leginkább a nézők érzelmeit a járvány alatt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

– vigasztalja a karanténlakókat új reklámjában a Pöttyös.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

A cég a mátészalkai beruházást másfél milliárd forintból valósította meg.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

#6
Store Insider
2019-01-24

Idén ismét szívecskés csomagolással teszi izgalmassá az évkezdést a Pöttyös.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Pöttyös és Vamosi Milano a dobogón.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Egy anyuka nyerte meg a gépjárművet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A Pöttyös a hajdani TNT tagjának bevonásával kezdte meg egyik különleges termékének népszerűsítését.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.