hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2309
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Május 20. éjfélig lehet kiegészíteni, illetve elfogadni az szja-bevallási tervezetet.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A hír értéke túlmutat az azt alkotó szavak puszta, összesített értelmén.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Új magyar termékcsoportokkal is megjelenik az Agrármarketing Centrum.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A nonprofit cég standján hét magyar kiállító mutatja be portékáját.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A 24 megvizsgált készítményből 4 nem tartalmazta a deklarált hatóanyag-mennyiséget.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Jelentősen lemaradva a társaság a második szempont.

#10
Store Insider
2019-05-07

130 millió forintos közösségi ház épült Sátoraljaújhelyen a halmozottan hátrányos helyzetű családok számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.