hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2270
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Az Eximbank 555 millió eurós hitelkeretet nyitott a magyar-izraeli üzleti kapcsolatok ösztönzésére.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Összesen 34 féle száraz macskatápot tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#6
Store Insider
2019-03-14

A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója nyerte az Olivier Roellinger nevű rangadó kelet-európai döntőjét.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A két magyar vállalatnak mintegy 11,7 millió eurót kell visszafizetnie.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#9
Store Insider
2019-03-11

Újabb mérföldkőhöz érkezett a nemzetközi adidas futóközösség hazai csapata.

#10
Store Insider
2019-03-08

Váltásra kényszerítheti a kereskedőket az új utalvány-szabályozás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.