hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2357
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-23

A zamárdi STRAND Fesztiválon nyitották meg az ide dinnyekampányt.

#2
Store Insider
2019-08-22

„A Coca-Cola kampányra adott politikai és hétköznapi reakciók lakmuszpapír pontossággal jelzik az ország mentális állapotát."

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-21

Hullámzik, de még biztos lesz folytatása a Coca-Cola plakátjának az online térben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

A csomagolás a Graphasel Design Studio keze munkáját dicséri.

#6
Store Insider
2019-08-12

Nem jött be a hazai márkáknak az Instagram tévé.

#7
Store Insider
2019-08-12

A hideg tavasz miatt késik Európa, és ezzel együtt hazánk első szürete.

#8
Store Insider
2019-08-12

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-09

A cég híres zenészekkel együtt igyekszik megmutatni, hogyan lehet környezet- és önkímélően bulizni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Idén a Kárpát-medencei népi gasztrokultúra bemutatására fókuszál az esemény.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.