Idén első alkalommal vettek részt magyar vállalatok – szám szerint egy tucat – az amszterdami PLMA-n, a saját márkás termékek legnagyobb nemzetközi szakkiállításán.
Az Agrármarketing Centrum 2007 után idén már második alkalommal kínál megjelenési lehetőséget az élelmiszeripari ágazat gyártói számára a PLMA (Private Label Manufacturers Association) által Európában 1986 óta megrendezett kereskedelmi márkák szakkiállításán.
Újabb elismerést kapott a drogerie markt: ezúttal a cég saját márkáit díjazta a PLMA (Kereskedelmi Márkagyártók Szövetsége) a Salute to Excellence Award nemzetközi díjjal. A dm tavaly elnyerte a Családbarát Munkahely címet, néhány hónapja pedig a VOSZ Kereskedelmi Nagydíjban részesítette őket.
Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.
Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.
Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!
Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!
Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!
35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFB pályázatsegítő webinárium/workshopjára!