hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

Rekordértékesítést könyvelhetett el 2018-ban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Üvegpohárba öntve mágikus vizuális effektussal ajándékozza meg megfigyelőit az ital.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

Minden körülmény adott, hogy szupergabonává minősítsék.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Feltéve, hogy tápláló, természetes eredetű és fenntartható gyártású élelmiszereket kívánnak előállítani.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#9
Store Insider
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A két oldal összefogásából leginkább a fogyasztók profitálnak. A témával több előadó is foglalkozott a berlini német kereskedelmi kongresszuson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.