hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 151
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

Szeptember 6-ig várják a pályázatokat a versenyre.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

A fiatal cégek magyar befektetőkkel ismertették meg a tevékenységüket.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-05

Harmadszorra is elstartolt a HRKOMM Award, a HR szakma versenye.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-31

A lendületesen fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni a márka.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-30

A Nestlé indított egy Facebook live-ot a hétfői Konyhafőnök alatt,

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-27

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

Növelnék a sertésfeldolgozó ismertségét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A Rossmann+ hűségprogramot népszerűsítik. A Progressive készítette.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.