hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 141
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-25

Ki hogyan teszi biztonságosabbá a vásárlást a vírussal szemben? - A Store Insider képes összefoglalója.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

A szervezet tagvállalkozásai szigorú egészségügyi és biztonsági követelmények alapján végzik tevékenységüket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

A Praktiker szakértője tippeket ad arra, hogyan teremtsünk harmóniát az otthonunkban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Február 1-től Csorba László irányítja a Praktiker logisztikai folyamatait.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-31

Klímavacsora, adománytaxi, jóga és stresszkezelés a Good Impact Fenntarthatósági Vásáron.

#7
Store Insider
2020-01-28

Klímavacsora - adománytaxi - jóga - hogyan küzd a non profit és a for profit szektor együtt a fenntarthatóságért?

#8
Store Insider >> karrier
2020-01-14

Márton Katalin HR és CSR igazgató is tagja lett január 1-től a magyar tulajdonú Praktiker menedzsmentjének.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

Az áruházlánc üzleteiben már csak a képzelet szab határt az alkotásvágynak.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-05

A régió kedvelt barkácsáruházát hozzávetőleg 150 millió forintból újította meg a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.