hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 193
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A Dreher három új szakemberrel erősítette termelési csapatát, illetve a kőbányai gyárának vezetését.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Február 1-től Csorba László irányítja a Praktiker logisztikai folyamatait.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-05

A Kreatív Pampers- és Saatchi-vezetőkkel beszélgetett a kezdetekről.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-29

Az új szakemberrel új stratégia is érkezik a vállalat életébe.

#6
Store Insider
2019-10-25

Eltávolították a csomagolásról a női nem jelképét, mert az a menstruációt a femininitással azonosította.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-04

A Tesco, az Invitech, az E.ON és a Coca-Cola is kiérdemelte az Effekteam elismerését.

#8
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-07-26

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

A cég és a szervezet közös kampánya a fiatal lányokat érintő menstruációs szegénység enyhítését célozza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.