hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Store Insider
2019-05-13

Színezékekkel kapcsolatos szabálytalanságot találtak gyermekeknek szánt cukorkában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A kereshető adatbázisban többek között a RASFF-on érkező esetek is megtalálhatóak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A gyors intézkedésnek köszönhetően az érintett tétel már nem kapható kereskedelmi forgalomban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A termékből Magyarországra is érkezett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termék Németországon keresztül került az Európai Unió piacára.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termékből több mint 15 uniós országba jutott, köztük hazánkba is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az olasz gyártású termékből csaknem 50 országba került világszerte.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

Az előírt határértéket nagymértékben meghaladó primer aromás aminok kioldódását mérték az eszközben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.