hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 126
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

A Rossmann már készül. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#3
Store Insider >> interjú
2020-04-24

Interjú Flórián Lászlóval és Németh Kornéllal, a Rossmann ügyvezető igazgatóival.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A L’Oréal Csoport szolidaritási kezdeményezésének része a felajánlás.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-09

Elérhető a válság hatásait fogyasztói szempontból vizsgáló kutatássorozat első heti riportja.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Napok alatt 36 ezren írták alá, hogy hazánkban is legyenek csomagolás nélküli kozmetikumok.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A rendezvény témája a szektorra jellemző trendek és jövőbeli megoldások kérdésköre volt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A Henkel és a Rossmann közös akciójában egy 2 millió forint értékű fenntartható játszótér-felújítás volt a tét.

#10
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2019-10-11

A versenyre nevezők közül 114 pályázat került be a döntőbe. Food kategóriában 46, Drogéria kategóriákban 16 díjat adott át a kiadó a legjobbaknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.