hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-31

 A rágó múltjáról és jövőjéről tartott szakmai konferenciát a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Csokinyúlból nincs hiány, sláger a müzli, a keksz és snack is. Az Édességgyártók Szövetsége adományozásokat is szervezett.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

Mintegy 3500 tonna fogyhat idén az egyik legnépszerűbb szezonális termékből.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-10

Konferenciát tartott a szegmens fenntarthatóságáról a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

Itthon és globálisan is jól teljesít az ágazat.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Az elmúlt évben a 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10%-kal nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-04

Ki eszi ki a fát díszítő szaloncukrot a csomagolásból?

#8
Store Insider
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Idén a forgalom valószínűleg tartani tudja a 2017-es szintet.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.