hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Ötezer palack értékesítését tervezi az első gint gyártó hazai kézműves vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

#3
Store Insider
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-17

A legfontosabb idei események, amelyek átalakulást hoznak.(x)

#5
Store Insider
2018-12-11

Dr. Zwack, das is ein Unikum! – a régi, Habsburg császári felkiáltás napjainkban is megállja helyét.(x)

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Az Egyesült Királyságban dobták piacra a karácsony előtti várakozást megkönnyítő kalendáriumot.

#9
Store Insider
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#10
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-08-08

Húzz, nyerj, koccints - Halott Pénz által dedikált üzenetekre csaphatnak le a Sziget fesztiválozói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.