hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Store Insider
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#3
Store Insider
2018-10-25

Már javában zajlik a SIAL Párizs 2018.

#4
Store Insider
2018-10-24

A magyar kiállítói jelenlét évek óta stabil ezen a magas szintű rendezvényen.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#7
Store Insider >> rovataink >> márkák
2016-12-09

Idén 28 ország vett részt a megmérettetésen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Több ezer látogatót és több mint kétszáz szakmai érdeklődőt vonzott a Kőröstej vállalatcsoport egyedi, látványos standja a SIAL Párizsi Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

Erről tárgyalt Zsigó Róbert a francia agrárminisztérium Élelmiszeripari Főigazgatóságának vezetőivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.