hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 342
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#3
Store Insider
2019-03-07

Ismét a csúcsboroké lesz a főszerep áprilisban a 10. VinCE Budapesten.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A növényalapú táplálkozás híveinek körében folyamatosan növekedő népszerűségnek örvend.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#6
Store Insider
2019-02-07

Nagy Lépéssel a fenntartható közösségekért.

#7
Store Insider
2018-12-21

Szaloncukor a konyhakémia szemszögéből! Miből készül, hogyan készül és mibe érdemes csomagolni?(x)

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-11-28

Az Év Agrárembere: a döntősök a vidék erejét is képviselik!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.